“Criza economica a intrerupt avantul pietei IT si a incetinit cresterea pietei foto. Aceasta se traduce si printr-o incetinire a ritmului vanzarilor. Totusi, criza nu a adus nimic catastrofal si nu credem ca va aduce in continuare”, a declarat Perian, pentru Wall-Street.

Pentru Skin, criza economica este un factor important, care cantareste destul de mult in business-ul companiei.

“Totusi, noi credem ca exista anumiti factori care ne-au ajutat sa trecem peste aceasta perioada dificila, cunoscuta sub numele de criza economica, fara sa simtim repercusiuni majore, iar crearea comunitatii nikonistilor in Romania, reprezinta unul din factori”, a adaugat directorul general al Skin.

Comunitatea nikonistilor a ajuns sa aiba peste 2.000 de persoane in toata tara, in sase luni. In plus, brandul Nikon a devenit lider pe piata DSLR din Romania, cu o cota de peste 50% din piata si unul din cei mai importanti jucatori de pe piata aparatelor foto compacte, potrivit lui Perian.

Chiar daca oficialii companiei estimau, pentru acest an, o crestere de 10% in afaceri, pana in acest moment, cifra de afaceri a Skin s-a mentinut constanta comparativ cu primele sase luni ale anului trecut.

Pe langa brandurile existente deja in portofoliul Skin, MSI, Acer, Casio, Iriver, anul acesta s-au alaturat si Toshiba, JVC si Philips.

Principalul obiectiv al Skin pentru 2009 este finalizarea acestui an cu o crestere pozitiva. In 2008, compania a avut afaceri de aproximativ 40 milioane euro.