Reteaua Domo a ajuns la 132 de magazine, odata cu inaugurarea de miercuri a ultimei unitati din complexul Crisul, din Oradea, cel de-al doilea din oras, magazinul avand o suprafata de 1.000 metri patrati, potrivit unui comunicat emis de companie. Anterior, Domo a deschis un magazin in luna iunie, in Bistrita.
"In conditiile in care piata de profil are trend descrescator inca de la sfarsitul anului trecut, compania aplica strategiile de dezvoltare si eficientizare ale retelei care duc la atingerea obiectivelor stabilite", spun reprezentantii companiei.

Domo estimeaza totodata ca va mai deschide in acest an magazine in Arad, Drobeta Turnu Severin, Bacau, Tulcea si Bucuresti - Cotroceni Park.

Directorul de marketing al companiei, Gabriela Mandrea, declara, in mai, ca retailerul de electronice si electrocasnice Domo estimeaza pentru 2009 o cifra de afaceri de 230 milioane euro, in crestere cu 15% fata de anul precedent, cand a obtinut afaceri de circa 200 milioane euro. Compania a inregistrat in 2008 afaceri cu 4% mai mari decat in anul precent, ridicandu-se la valoarea de circa 200 milioane euro.

Domo este retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom si detine o retea nationala formata din 132 magazine (126 Domo si 6 magazine Technomarket) ce insumeaza peste 75.000 de metri patrati si mai mult de 1600 angajati. Principalii competitori ai companiei pe piata locala de electronice, electrocasnice si IT&C sunt Altex si Flamingo International.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri