"In conditiile in care piata de profil are trend descrescator inca de la sfarsitul anului trecut, compania aplica strategiile de dezvoltare si eficientizare ale retelei care duc la atingerea obiectivelor stabilite", spun reprezentantii companiei.

Domo estimeaza totodata ca va mai deschide in acest an magazine in Arad, Drobeta Turnu Severin, Bacau, Tulcea si Bucuresti - Cotroceni Park.

Directorul de marketing al companiei, Gabriela Mandrea, declara, in mai, ca retailerul de electronice si electrocasnice Domo estimeaza pentru 2009 o cifra de afaceri de 230 milioane euro, in crestere cu 15% fata de anul precedent, cand a obtinut afaceri de circa 200 milioane euro. Compania a inregistrat in 2008 afaceri cu 4% mai mari decat in anul precent, ridicandu-se la valoarea de circa 200 milioane euro.

Domo este retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom si detine o retea nationala formata din 132 magazine (126 Domo si 6 magazine Technomarket) ce insumeaza peste 75.000 de metri patrati si mai mult de 1600 angajati. Principalii competitori ai companiei pe piata locala de electronice, electrocasnice si IT&C sunt Altex si Flamingo International.