Chiar daca veniturile Germanos au scazut cu 13,1% in trimestrul doi din 2009, la 213,7 milioane de euro fata de 245,8 milioane de euro in perioada aprilie-iunie a anului trecut, veniturile din trimestrul doi al acestui an sunt mai mari decat cele din primele trei luni ale anului current.
In perioada ianuarie- martie din 2009, retailerul a inregistrat venituri de 195,5 milioane de euro, cu 18,2 milioane de euro mai putin fata de trimestrul al doilea.

In prima jumatate a anului, Germanos a inregistrat piederi operationale de 8,1 milioane de euro, in timp ce in perioada similara din 2008, retailerul a avut un profit operational de 0,1 mil euro.

Totodata, in perioada aprilie-iunie, retailerul a inregistrat pierderi operationale de 2,8 mil euro, fata de un profit operational de 1,4 mil. euro fata de trimestrul al doilea din 2008.

Grupul Germanos detine 900 de magazine in Grecia, Romania, Bulgaria si Macedonia. Conform raportului, reteaua este foarte importanta pentru OTE mai ales in Grecia si Romania.

Pe piata locala, retailerul detine 260 de magazin, iar principalii sai concurenti sunt Fonomat, EuroGSM si Say.