Pentru acest an, Laura Samson, country director-ul Mio in Romania, estima o cota de piata egala cu cea avuta in 2008 pe piata locala, de 45%, si circa 35.000 de unitati GPS livrate.

Conform datelor prezentate de GfK, in prima jumatate a acestui an, frunizorul de sisteme de navigatie a avut o cota de 50% din piata.

“50% din valoarea pietei dispozitivelor GPS vandute local si pozitia de lider in segmentul dispozitivelor de navigatie din Romania sunt rezultate ale eforturilor Mio de a veni constant in intampinarea nevoilor utilizatorilor. Aceste rezultate inseamna cu atat mai mult pentru noi, cu cat ele au fost atinse in conditii economice extrem de dificile”, a declarat Samson.

Totodata, potrivit datelor celui mai recent raport GfK, Mio Technology a obtinut, in primul semestru al anului 2009, o cota de piata de 23% in Europa Centrala si de Est, mentinandu-si pozitia de lider.

Mio, in grafic: Cu 35% mai putine GPS-uri vandute in primul semestru

Mio, in grafic: Cu 35% mai putine GPS-uri vandute in primul semestru