Termenii financiari nu au fost dezvaluiti, insa, potrivit unor surse apropiate tranzactiei, Orange ar fi platit 15 milioane lire sterline pentru Unanimis, una dintre putinele companii de vanzari online din Regatul Unit ramasa independenta.

"Prin achizitia Unanimis, Orange detine acum doua dintre cele mai mari piete de publicitate digitala din Europa, Franta si Marea Britanie, care furnizeaza oportunitati pentru agentiile de publicitate europene, in timp ce ne permite sa acceleram planurile noastre de crestere dincolo de mediul online si telecom", a declarat Paul Francois Fournier, vice-presedintele Orange Advertising.

Orange a declarat ca reteaua de publicitate combinata va acoperi mai mult de 70% dintre utilizatorii de Internet din Marea Britanie.

Grupul britanic are in prezent 68 de angajati, in timp ce divizia online a Orange are doar 36 de angajati. Unanimis a anuntat ca initial vanzarile celor doua echipe vor ramane separate, desi vor deveni mult mai integrate cu timpul.

Unanimis va continua sa opereze sub aceeasi marca si va deveni parte din Orange Group Advertising Network.