Anul trecut, cand s-au lansat pe piata locala, oficialii Elo Digital tinteau afaceri de peste un milion euro.

"Nu ne-am realizat cifra de afaceri prognozata pentru primul an pe piata romaneasca, insa ne pastram tinta respectiva pentru 2010", a declarat Claudiu Borsan, director de vanzari ELO Digital Office Romania.

In conditiile actuale de piata, principalul target pe care il au oficialii companiei este acela de imbunatatire a business-ului desfasurat.

"Ceea ce astept sa se intample in acest moment este sa vad o imbunatatire, o revigorare la nivelul companiilor prezente pe piata din Romania, dar si o revenire a economiei romanesti", a spus Karl Heinz Mosbach, CEO al Elo Digital.

Compania a investit circa 500.000 euro in cercetare pe plan national. In plus, divizia de cercetare a fost mutata, partial, in Romania, potrivit lui Mosbach, in acest sector lucrand la momentul actual 5 persoane.

Motivul pentru care s-a ales mutarea partiala a diviziei de cercetare la nivel local este acela ca Romania prezinta potential, dupa cum a mentionat CEO-ul companiei.

Printre clientii Elo Digital din Romania se numara Aeroportul Henri Coanda, Fan Courier, Allianz Tiriac, Volksbank, Porsche Leasing.

Elo Digital tinteste vanzari de peste 1 mil. de euro in primul an in Romania

Elo Digital tinteste vanzari de peste 1 mil. de euro in primul an...