”Tendinta de reducere a costurilor telecom ale companiilor a dus anul acesta la o schimbare a comportamentului de consum al acestora, catre o crestere a ponderii pachetelor de servicii integrate, avand ca rezultat, in cazul Dial Telecom, cresterea cotei acestor produse de la 10-15% din veniturile companiei, anul trecut, la aproximativ 25% pana la sfarsitul acestui an”, a declarat Dinu Malacopol, directorul executiv al Digital Cable Systems.
El a adaugat ca de la inceputul anului 2009 a observat o crestere a solicitarilor de oferte personalizate fiecarui business.
”Daca anul trecut costurile companiilor cu serviciile telecom erau privite ca marginale, anul acesta abordarea s-a schimbat radical. Astfel, in ceea ce priveste zona de solutii de voce orientata catre segmentul corporate, ne asteptam anul acesta la o crestere de aproximativ 20% pana la 40% in termeni de volum, comparativ cu anul trecut”, a spus Malacopol.
Infiintat in 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS ofera servicii de televiziune prin cablu, Internet si telefonie fixa, atat pe segmentul business, cat si pe cel al clientilor rezidentiali.
Din portofoliul DCS fac parte brandurile AKTA (consumatori individuali) si Dial Telecom (segmentul business).
Potrivit Ministerului de Finante, compania a inregistrat anul trecut afaceri de 25,5 milioane de euro si pierderi de 2,5 milioane de euro, fata de 2007, cand a avut un business de 19,3 milioane de euro si profit de aproximativ 920.000 de euro.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: