"Cota noastra in piata de smartphone-uri este de aproximativ 40%, similara cu cea pe care am avut-o si in trecut", a declarat Kallasvuo.

El a declarat ca in timp ce unii competitori ca Phillips, Siemens si Lucent au disparut, in piata si-au facut aparitia alti jucatori. "Trebuie sa reusim sa concuram cu noii concurenti", a declarat acesta, fara a specifica felul in care Nokia va concura cu iPhone si BlackBerry.

"Eram obisnuiti cu competitorii traditionali ca firmele coreene si japoneze, dar acum avem competitori ca Apple si RIM. Vorbim de o redefinire a ceea ce se intampla in industrie", a adaugat Kallasvuo.

Piata chineza este deschisa si corecta, a declarat Kallasvuo. Nokia este prezenta in aceasta piata de aproape 25 de ani si detine prima pozitie in vanzarile din China si de asemenea vede o noua competitie din China.

Executivul a declarat ca Nokia este marca de telefoane mobile numarul unu in India, iar fortele desfasurate in piata inseamna ca firma sa trebuie sa lupte in baze zilnice iar progresul companiei in India este surprinzator.

Kallasvuo a declarat ca pietele de telefonie mobila si PC-uri sunt asemanatoare si va fi imposibil sa faci diferenta intre un computer si un telefon mobil. Acest lucru inseamna ca in timp ce HP a fost puternic in industria PC-urilor si pentru Nokia exista o oportunitate. Pietele in curs de dezvoltare vor avea primul contact cu Internetul nu prin intermediul unui PC, ci al unui telefon mobil.

Nokia sustine ca este producatorul celei mai mari camere din lume dar ceea ce are nevoie acum sunt aplicatiilor software. Nokia a venit cu conceptul "Comes with music" si asta este una dintre modalitatile de lupta cu iTunes, a declarat Kallasvuo.

Nokia are un plan si pune in aplicare acel plan pentru a se lupta cu iPhone. Executivul a declarat ca Nokia trebuie sa inteleaga consumatorii din ce ince mai bine. Hotarele industriei au fost schimbate, iar compania sa va trebui sa se adapteze.