Google Social Search include postari relevante ale colegilor, prietenilor si surselor media selectate din domenii ca Twitter si blog-uri, precum si in cautarile online ale motorului de cautare.

O cautare pentru un restaurant nu va genera doar site-uri oficiale si recenzii ale publicatilor media, ci si comentarii de la prieteni si colegi dintr-un numar de blog-uri si site-uri sociale, daca acestia detin un profil care permit cautarea datelor.

Social Search a fost lansat la cateva zile dupa ce Google si Microsoft, principalul rival al liderului in cautari online, au anuntat deal-uri separate cu site-ul de micro-blogging Twitter. De asemenea, Microsoft a anuntat un acord similar cu Facebook pentru a accesa informatiile utilizatorilor. Microsoft detine aproximativ 1,6% din Facebook, in urma unei investitii din 2007.

Reteaua sociala Twitter, permite utilizatorilor sa editeze mesaje scurte de pe computer sau telefon mobil care sunt afisate pe pagina personala, a cunoscut o crestere exploziva in ultimul an. Publicitarii si-au sporit acordurile cu Twitter si Facebook pentru a masura mai bine preferintele consumatorilor si pentru a atrage consumatori tineri.

Cautarile in timp real accentueaza rivalitatea dintre Google si Microsoft

Cautarile in timp real accentueaza rivalitatea dintre Google si...