Dintre contractele semnate, 14% dintre clienti sunt abonati noi ai UPC, 8% au migrat de la serviciul de televiziune analogica si 78% de la televiziunea digitala prin satelit (DTH) si cea prin cablu digital standard si DVR (digital video recorder).

“Nivelul vanzarilor in acest interval scurt de timp se situeaza peste estimarile noastre initiale si confirma faptul ca piata este pregatita. Suntem extrem de optimisti in ceea ce priveste vanzarile pe acest segment pana la sfarsitul anului, avand in vedere interesul crescut din partea clientilor”, a declarat Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.

In urma cu o luna, odata cu lansarea televiziunii HD reprezentantii UPC estimau ca, in 2010, cel putin intre 5-10% dintre abonatii de cablu digital vor alege serviciile de televiziune de inalta definitie. La finalul lui septembrie, UPC inregistra 202.900 de utilizatori de cablu digital.

In prezent, prin serviciile de televiziune HD se pot viziona posturile TVR HD, Pro TV HD, Eurosport HD, History HD si Fashion TV HD, in urmatoarea perioada urmand sa fie adaugate si alte canale.

In 2008, UPC a inregistrat pierderi de 100 milioane euro, la o cifra de afaceri de 137,6 milioane.

Vezi ce numar de clienti are UPC si pentru celelalte servicii oferite.

Strategia UPC in criza: Divertisment la domiciliu prin televiziune HD

Strategia UPC in criza: Divertisment la domiciliu prin televiziune HD