Cheltuielile Adobe se vor ridica pana la 71 milioane dolari, in care sunt incluse costurile pentru inchiderea birourilor si compensatiile pentru concedieri, potrivit unui comunicat. De asemenea, Adobe se asteapta sa raporteze cheltuieli suplimentare pentru tranzactia de preluare a Omniture in valoare de 1,8 miliarde dolari care a avut loc in urma cu o luna.

Shantanu Narayen, directorul executiv al Adobe, a anuntat ca producatorul se confrunta cu o cerere scazuta pentru soft-uri din partea publicitarilor si a altor segmente de creativitate. Ultima reducere de personal a avut loc in urma cu aproximativ un an, in luna decembrie, si au fost disponibilizati 600 de angajati sau aproximativ 8% din forta de munca.

Vanzarile au scazut dupa ce consumatorii au amanat cumpararea actualei versiuni a Adobe Creative Suite, o colectie de programe care include Illustrator si Photoshop si care reprezinta mai mult de 60% din venituri. Compania pregateste deja urmatoare versiune a soft-ului, numita Creative Suite 5 si va fi lansat anul viitor.

Adobe a cumparat Omniture
pentru a detine tehnologia care masoara performanta site-urilor si a campaniilor publicitare online. Adobe vrea sa combine programele sale care sa creeze site-uri si formate media cu tehnologia Omniture. Combinarea va ajuta consumatorii Adobe sa conceapa mai usor campanii online.

Adobe cumpara un producator de analiza web si isi extinde modelul de afaceri

Adobe cumpara un producator de analiza web si isi extinde modelul...