Noul brand s-a nascut in urma fuziunii dintre Auchan ATAC cu operatiunile Simply Market. Aproximativ 300 de magazine Simply Market au fost echipate cu serviciul de reaprovizionare automata si cu PDA-uri portabile pentru managementul inventarului in timp real.

Grupul Auchan a luat decizia de a-si echipa toate magazinele cu software-ul de optimizare Aldata G.O.L.D. ca parte a introducerii conceptului de Simply Market si ca parte a unui proiect de integrare a sistemelor inceput inca din anul 2005.

Aceasta solutie ofera o perspectiva in timp real asupra vanzarilor fiecarui produs, usurand optimizarea stocurilor si asigurarea disponibilitatii la raft. In plus, grupul beneficiaza si de serviciile Aldata Master Data Management si Invoice Matching, care ofera o imagine de ansamblu asupra tranzactiilor cu furnizorii, obtinandu-se astfel tranzactii mai eficiente. Aldata G.O.L.D. este acum operational in 2 din cele 6 depozite ale organizatiei.

“Am luat decizia de a transfera dreptul de gestionare a stocurilor atat din depozit direct in magazine, cat si pana la fiecare manager de categorie din fiecare magazin, prin utilizarea unor terminale mobile. Am reusit sa imputernicim aproximativ 3.000 de angajati sa opereze in acest fel, iar reactia a fost pana in acest moment una pozitiva. Solutia le permite angajatilor nostri sa asigure disponibilitatea la raft, minimizand costurile interne”,a declarat Charles Henri Fournier, IT project manager Simply Market.

Compania a raportat in primul semestru din 2009 afaceri de 16,8 milioane euro, in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Aldata Romania: Afaceri de 16,8 mil. euro in primul semestru

Aldata Romania: Afaceri de 16,8 mil. euro in primul semestru