Piata romaneasca este una din prioritatile regionale, de aceea reprezentantii HTC Atena, respectiv Nikitas Glykas, director regional HTC SEEMENA si Karina Pereira, regional marketing manager HTC SEEMENA, au fost prezenti in Romania pentru a face acest anunt.

“Grecia este business hub-ul intregii regiuni SEEMENA, nu numai pentru ca este in centrul acestei zone din punct de vedere geografic, ci si datorita experientei dobandite de echipa HTC locala“, a spus Nikitas Glykas, director regional HTC SEEMENA.

In ceea ce priveste strategia HTC pentru viitorul apropiat, Glykas a explicat ca modelul de business implementat de companie pana acum nu se va schimba, iar obiectivele raman aceleasi: cresterea continua a brand-ului HTC, extinderea numarului de clienti si oferirea unui sprijin constructiv catre colaboratorii sai locali.

Pentru Romania, compania isi propune pentru 2011 o cota de aproximativ 15% din piata de smartphone-uri locala.

HTC a lansat recent patru noi modele de telefoane mobile in piata din Romania, respectiv HTC Tattoo, HTC Touch2 (foto), HTC HD2 si HTC Hero.

HTC isi propune o cota de 15% din piata romaneasca de telefoane inteligente, in doi ani

HTC isi propune o cota de 15% din piata romaneasca de telefoane...