Nintendo, cel mai mare producator mondial de jocuri video, a vandut 550.000 de console Wii in Statele Unite in saptamana care s-a incheiat la 28 noiembrie, mai putin cu circa 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand a vandut aproximativ 800.000 console.

Desi Nintendo a micsorat pretul de vanzare al consolelor Wii cu 20%, pana la 200 dolari, compania a realizat o contraperformanta. “Vanzarile Wii sunt in scadere. Rezultatele afisate pentru saptamana care s-a incheiat la 28 noiembrie, cat si cele din octombrie sunt slabe”, a afirmat Yasuhiro Minagawa, un purtator de cuvant al companiei de la Kyoto, citat de Bloomberg.

Si actiunile Nintendo jucate la bursa din Osaka au coborat cu 2,7% in ultima sedinta de tranzactionare.

Scaderea vanzarilor consolelor Wii injumatateste profitul Nintendo

Sony a vandut 440.000 de console PS3 in saptamana de Ziua Recunostintei. “Sezonul sarbatorilor de iarna a inceput promitator, majoritatea retailerilor relevand cresteri semnificative in vanzarile de PS3, PSP sau alte titluri cheie pana in acest moment”, arata compania.

Spre comparatie, vanzarile de console Wii au scazut cu 37% in octombrie, la 506.900 unitati, iar cele de la Sony PlayStation 3 au crescut cu 70%, pana la 320.600 bucati, in timp ce Xbox-urile 360 de la Microsoft au coborat cu 33% in vanzari (la 250.000 unitati), potrivit unui analist al grupului NPD.

In septembrie, Nintendo a redus pretul de vanzare al consolelor Wii cu 50 dolari pentru a stimula vanzarile si a tine pasul cu micsorarile facute de competitorii sai – in ultima luna a verii, Sony a redus pretul consolei PS3 cu 100 dolari, pana la 300 dolari.

Recesiunea reduce pretul consolelor Xbox cu circa 100 de dolari

Vanzarile industriei de jocuri video au scazut in sapte din ultimele opt luni ale anului, a mai spus reprezentantul NPD.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri