Potrivit companiei, asigurarea pentru telefon, card de date si modem acopera riscurile unor evenimente neprevazute, precum accidentele, si completeaza garantia oferita de producatori la achizitionarea unui aparat, care include reparatii doar pentru defectele datorate componentelor sau manoperei.

Abonatii operatorului pot incheia o polita de asigurare a telefonului mobil prin London General Insurance, pentru 1,95 euro pe luna, valoarea asigurata fiind de 4.000 lei. Polita ofera acoperire atat pentru reparatii in cazul unor daune partiale, cat si pentru inlocuirea aparatelor in eventualitatea producerii unor daune totale.

Serviciul buy-back se adreseaza celor care vor sa-si inlocuiasca terminalul cu unul nou sau sa il recicleze, fie ca sunt sau nu clienti Orange.

"Dupa evaluarea terminalului, acestia primesc un cupon de reducere cu valoarea cuprinsa intre 10 si 190 de euro, pe care il pot folosi pentru a cumpara orice telefon, laptop, accesoriu sau cartela PrePay din Orange shop”, se arata in comunicatul companiei.

De asemenea, terminalele vechi vor fi colectate, predate catre un furnizor autorizat, reconditionate si apoi redistribuite pe piata din Asia.

Telefoanele care prezinta defecte majore vor fi preluate si reciclate in conformitate cu reglementarile in vigoare.

De la inceputul anului, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala a ajuns la venituri de 800 milioane euro, mai mici cu 18,1% fata de cele 977 milioane euro obtinute intre ianuarie si septembrie 2008.