In totalul contractelor incheiate pana in luna octombrie a acestui an, serviciile IT pentru corporatii inregistreaza o pondere de 67%, in timp ce zona de retail (IMM-uri) ocupa 33%.

Externalizarea serviciilor IT, parteneriatele cu companii de mari dimensiuni si sistemul de tip contractor general au adus IIRUC Service cresterea portofoliului de clienti cu 5% in 2009 fata de anul trecut.

Printre cele mai importante companii cu care IIRUC Service are in derulare contracte se numara Pepsi Quadrant (pentru infrastructura IT a celei mai mari fabrici Pepsi din Europa), ANAF, Raiffeisen Bank (externalizarea serviciilor IT si intretinere ePOS), Claim Expert (prim contractor, externalizare servicii IT), Registrul Auto Roman, Autoritatea Rutiera Romana, Omniasig, Omnilogic, Dell, Asirom.

”In 2010 ne-am propus sa crestem ambele segmente de afaceri, atat pentru corporatii, cat si pentru IMM-uri. In contextul economic actual, ne concentram pe oferirea de servicii integrate si de outsourcing in IT, care contribuie in mare masura la strategiile de eficientizare a operatunilor si la scaderea costurilor companiilor. Pentru anul urmator, strategia companiei noastre se va orienta cu precadere pe oferirea unui raport calitate - pret echilibrat. Solutiile noastre se bazeaza pe cel mai bun TCO (total cost of ownership) si vizeaza statutul de contractor general”, a declarat Calin Rangu (foto), CEO al IIRUC Service si vicepresedinte al Raiffeisen Informatik.

Conform analizelor efectuate de IIRUC Service, atat companiile private de mari dimensiuni cat si companiile mici si mijlocii (IMM) se orienteaza tot mai mult in strategia de business catre scaderea costurilor prin apelarea la servicii de externalizare IT, incluzand si serviciile de mentenanta, service si configurare hardware (desktop, laptop, imprimante, multifunctionale, servere) si mentenanta software (instalare/configurare sistem de operare, aplicatii specifice clientului).

Pentru 2010, IIRUC Service se concentreaza pe consolidarea furnizarii acestor tip de servicii IT si catre companiile cu reprezentare teritoriala, precum lanturile de farmacii sau banci.