Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila pe piata locala, lanseaza in parteneriat cu Google o oferta pentru companiile care doresc sa isi mareasca vanzarile prin promovarea online oferindu-le un voucher de publicitate Google AdWords in valoare de 50 de euro.
Companiile care cumpara din magazinele Orange, inclusiv din cel online, un abonament de internet nelimitat sau care cumpara online un telefon mobil la pret Thank You se pot promova gratuit pe Google printr-un voucher de publicitate Google AdWords in valoare de 50 de euro.

Astfel, clientii de business ai operatorului isi pot face cunoscute serviciile şi produsele prin Google si pe site-urile partenere ale acestuia.

"Consumatorii se documenteaza si cumpara din ce in ce mai mult online, de aceea este esenţial ca fiecare companie sa fie cat mai prezenta in acest mediu. Clientii nostri business au acum ocazia sa testeze gratuit AdWords, un instrument eficient de promovare pe internet si sa se initieze in utilizarea unor metode de optimizare a prezentei online, precum search engine marketing", a declarat Andreea Belenes (foto), online manager Orange Romania.

Modelul pay-per-click al programului de publicitate Google AdWords permite companiilor sa plateasca doar cand potentialii clienti sunt interesati de anunturile lor si dau click pe ele.

Orange a avut venituri de 800 milioane euro, mai mici cu 18,1% fata de cele 977 milioane euro obtinute intre ianuarie si septembrie 2008.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri