Dintre utilizatorii romani de Internet, 21,57% nu au niciun venit, 15% dintre acestia au venituri lunare sub 500 de lei, iar 1,69% dintre ei au venituri peste 7.000 de lei (aproximativ 1.650 de euro) pe luna, fata de 1,47% in iunie 2009.

Aproape un sfert dintre cei care folosesc Internetul (24,92%) vor sa-si cumpare o locuinta in 2010, iar 38,36% dintre utilizatorii de Internet au declarat ca isi vor achizitiona o masina anul viitor. Pe de alta parte, 20,94% dintre respondenti au deja un credit.

Cele mai multe persoane care utilizeaza mediul online sunt intre 20 si 24 de ani (21, 96%), 11,71% dintre internauti au 30-34 ani, 10,24% au 34-39 ani, 12,51% sunt intre 40 si 49 ani, 6,03% au intre 50 si 59 ani, iar 1,50% dintre respondenti au 60 de ani sau mai mult.

Peste jumatate dintre cei care navigheaza pe site-urile autohtone sunt barbati (53,24%), fata de femei (46,76%).

De asemenea, 43,62% dintre utilizatorii romani de Internet au absolvit o forma de invatamant superior si/sau postuniversitar, iar 32% au studii medii.

Studiile demografice trafic.ro s-au desfasurat online pe 2.000 de site-uri pe plan national intre 17 noiembrie-7 decembrie 2009, pe un esantion de 127.699 de respondenti, cu o marja de eroare de +/- 3%.