Compania sud-coreeana de electronice Samsung Electronics a preluat cu 76 de milioane de dolari (48,7 mil euro) producatorul polonez frigidere si masini de spalat electrocasnic Amica, prin aceasta achizitie compania incercand sa-si atinga obiectivul de a deveni lider al pietei europene de electrocasnice, estimata la aproximativ 50 miliarde de dolari.
Totodata, Samsung va deveni o prezenta mai importanta pe piata romaneasca, anunta compania.

‘’Fabrica din Polonia, unde se vor produce noile frigidere si masini de spalat Samsung, ne va permite o mai mare flexibilitate in producþie, un termen de livrare redus si o competitivitate crescuta a preturilor noilor produse, prin eliminarea taxelor vamale si crearea unui sortiment adaptat pietei romanesti. De asemenea, pe viitor, ne vom adresa si segmentului de populatie cu venituri medii, ceea ce va transforma Samsung intr-un jucator important pe piata electrocasnicelor mari din Romania’’, a declarat Sorin Rozolea, home appliance product manager in cadrul Samsung Electronics Romania.

Tranzactia nu include si preluarea marcii Amica, companie cu o istorie de peste 65 de ani listata la Bursa din Varsovia.

Samsung vrea sa produca la fabrica din Polonia frigidere cu doua usi, cel mai bine vandut produs al companiei in peste 16 tari europene si masini de spalat. Pana in prezent majoritatea electrocasnicelor vandute in Europa erau produse in fabrici din China sau sud-estul Asiei.

Polonia este una dintre cele sapte tari in care Samsung detine o fabrica pentru aparate pentru uz casnic, printre celelalte tari numarandu-se Coreea de Sud, China, Thailanda, India ºi Mexic.

Samsung Electronics are aproximativ 164.600 de angajati in 179 de birouri din 61 de tari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri