La evolutia buna a afacerilor pe piata locala a contribuit in primul rand cresterea segmentului de upgrade de calculatoare personale.

"2009 a fost un an al upgrade-urilor pe piata de memorii in Romania, iar pentru Kingston a fost un an al cresterii cotei de piata. In conditiile in care in 2009 indicele de scadere al pietei memoriilor DRAM a fost semnificativ mai mic decat cel al pietei de PC-uri, explicatia este data de orientarea consumatorilor catre imbunatatirea sistemelor pe care le detin deja decat catre investitiile in sisteme noi", a declarat Mihai Marcu, director dezvoltare Bulgaria, Moldova si Romania pentru Kingston.

Vanzarile companiei la nivel national s-au ridicat la 695.000 unitati de memorie, dintre care 175.000 unitati DRAM si 520.000 unitati de tip Flash (carduri de memorie pentru telefoane mobile, aparate foto-videi, dispozitive de stocare USB sau SSD).

Din ultimul trimestru al anului trecut, business-ul Kingston a inceput sa-si revina. In 2010, reprezentantii companiei mizeaza pe crestere.

Un factor care va ajuta piata de profil sa isi revina este noul sistem de operare Windows 7 lansat de cei de la Microsoft, care va salta industria de PC-uri si va creste vanzarile.