Vanzarile Amazon, cel mai mare retailer online, au crescut in ultimele trei luni din 2009 cu 42% fata de anul anterior, dupa ce consumatorii au facut achizitii online in preajma sarbatorilor de iarna, scrie PC Magazine.

Amazon a inregistrat in al patrulea trimestru un profit net de 385 milioane dolari, cu 71% mai mare, la vanzari de 9,52 miliarde dolari, care au fost in crestere cu 42% fata de 6,7 miliarde dolari, valoarea din 2008.

Amazon s-a axat pe un singur produs fabricat de companie, si anume Kindle, a declarat directorul executiv al companiei, Jeff Bezos.

De asemenea, compania a anuntat ca vanzarile media de la nivel global au crescut cu 29% la 4,68 miliarde dolari, in timp ce electronicele si alte produse au crescut cu 60%, la 4,61 miliarde dolari. Cu rate de schimb favorabile, ratele de crestere ar putea fi intre 23 si respectiv 54%.

"Milioane de oameni detin acum Kindle, iar acestia citesc foarte mult. Cand avem ambele editii ale unei carti, vindem sase in format electronic la fiecare 10 carti fizice. Acestea sunt datele pana in prezent si includ doar cartile platite, cele gratuite fiind mult mai raspandite", a declarat directorul executiv.

Pentru primul trimestru, Amazon a preconizat venituri intre 6,45 miliarde dolari si 7 miliarde, sau o crestere intre 32% si 43% comparativ cu primul trimestrul din 2009. Profitul net este de asteptat sa se situeze intre 275 milioane si 365 milioane dolari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri