Avon Romania, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala de cosmetice si Orange, liderul de telefonie mobila in Romania, au lansat MyAvon Mobile, un serviciu de telefonie mobila dedicat femeilor, care se distribuie exclusiv printre reprezentantele Avon.
In Romania, Avon are aproximativ 100.000 de reprezentanti, mare parte dintre acestia fiind femei

Serviciul disponibil in varianta de abonamente, cartele preplatite si internet, va fi disponibil reprezentantelor companiei nu doar in actiunile legate de activitatea in Avon, ci si in relatiile cu familia si prietenii. MyAvon Mobile nu poate fi obtinut de la dealerii GSM, ci doar de la compania Avon.

"Stim ca pentru reprezentantele Avon e importanta nu doar comunicarea pentru a recomanda produsele din brosura, ci si prezenta intr-o comunitate de oameni cu care se aseamana prin gusturi, interese, pasiuni", spune Razvan Diratian, director comercial Avon Romania & Moldova.

"MyAvon Mobile este o solutie ce combina serviciile de voce si internet mobil, asociate cu o gama extinsa de beneficii Orange si Avon, special concepute pentru echipa Avon", a declarat Julien Ducarroz, chief commercial officer business to consumer in cadrul Orange Romania.

In ultimul timp, liderul pietei de telecom a anuntat oferte specifice unui anumit target de clienti. De exemplu, in urma cu o saptamana oficialii Orange au declarat ca vor lansa un produs pentru suporterii Dinamo.

Totodata, liderul pietei de telefonie mobile a semnat un parteneriat si cu Praktiker, clientii retelei de magazine de bricolaj primind cupoane pentru a face achizitii in magazinele Orange in cazul in care valoarea cumparaturilor din mazanile Praktiker este mai mare de 200 de lei.







Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri