Autoritatile de reglementare din sectorul energetic din SUA au acceptat cererea Google de a vinde si cumpara enegie, scrie cotidianul american The Wall-Street Journal.
Oficialii Google au precizat ca doresc sa isi administreze singuri sursele de energie si sa aiba mai mult acces la energia regenerabila.

Conducerea celui mai important motor de cautare la nivel mondial nu a oferit date despre consumul de energie al companiei, dar Google utilizeaza retele foarte mari si totodata centre de date de dimensiuni impresionante.

"Am facut aceasta cerere pentru a obtine mai usor energie pentru operatiunile Google, inclusiv pentru centrele noastre de date”, a declarat Niki Fenwick, purtatorul de cuvant al Google, refuzand sa mai faca alte comentarii.

In urma cu o luna, cand gigantul american al internetului a depus cererea catre Comisia Federala de Reglementare in domeniul energiei din Statele Unite (FERC), Fenwick afirma ca accesul la mai multa energie regenerabila ar putea ajuta compania sa indeplineasca obiectivul de a deveni o companie "verde", potrivit cotidianului The New York Times.

Aceasta nu este prima incursiune a Google in domeniul energetic. De-a lungul timpului, Google a investit in proiecte de energie regenerabila prin diviziile filantropice si cele de investitii si a incercat sa ajute la dezvoltarea de energie regenerabila, aceasta fiind mai ieftina decat carbunele.

Totodata, Google ofera un instrument online numit Google PowerMeter care ajuta utilizatorii sa-si administreze consumul de energie

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri