Astfel, la finalul lui 2009, UPC avea 1.249.000 de utilizatori pentru serviciile de televiziune, cu 12.300 mai mult fata de septembrie 2009, dar in scadere fata de cei 1.263.400 de la sfarsitul lui 2008.

Scaderea per total a numarului de abonati de televiziune comparativ cu 2008 este ca urmare a diminuarii numarului de abonamente pentru cablul analogic.

La sfarsitul anului trecut, UPC avea 837.600 de utilizatori de cablu analogic, in scadere cu 35.200 fata de septembrie 2009, 231.000 de clienti pentru cablu digital (202.900 in toamna) si 181.000 de utilizatori la serviciile de televiziune digitala prin satelit (161.600 in septembrie 2009).

Pe de alta parte, avansul a continuat pe zona de Internet, unde operatorul avea 267.400 de clienti la finalul lui 2009 (comparativ cu 256.400 la 30 septembrie), dar si pe segmentul de telefonie fixa, UPC inregistrand in decembrie 150.700 de abonati, in crestere cu circa 6.200 de utilizatori fata de toamna 2009.