UPC Romania, unul dintre principalii operatori de telecomunicatii de pe piata locala, a inregistrat in ultimele trei luni ale anului trecut o scadere doar pe segmentul de cablu analogic, domeniu in care compania a ajuns la 508.200 de abonati. Pe de alta parte, operatorul a crescut cu cateva zeci de mii de abonati pe toate celelalte piete pe care activeaza (cablu digital, televiziune digitala prin satelit, internet si telefonie), arata raportul financiar al LGI, grupul american care detine UPC.

Astfel, al treilea jucator pe piata TV a ajuns la finalul lui decembrie anul trecut la 1.608.100 de abonamente (unitati generatoare de venituri), mai mult cu 52.300 fata de septembrie anul trecut. Pe de alta parte, la finalul lui 2010, compania avea 1.552.200 de abonamente.

Practic, UPC avea in decembrie anul trecut 508.200 de utilizatori de cablu analogic (mai putin cu 29.900 fata de septembrie), 351.700 de clienti de cablu digital (mai mult cu 23.100 fata de saptembrie) si 282.800 de abonati la serviciile de televiziune digitala prin satelit (in crestere cu 27.300 fata de T3).

Compania a ajuns astfel la 1.142.700 de clienti de televiziune.

Pe de alta parte, UPC inregistra 281.300 de abonati de internet fix (mai mult cu 14.900 comparativ cu finalul lui septembrie anul trecut) si 184.100 de utilizatori de telefonie fixa (in crestere cu 16.900 de utilizatori fata de septembrie 2011).

Ramaneti pe wall-street.ro pentru a vedea ce declara Severina Pascu, directorul general al operatorului, in conferinta de presa pe care operatorul o are in aceasta dimineata.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Ugur Yesil, Kanal D: Publicul tanar, atras de serialele turcesti
Setari Cookie-uri