Scoala de Eficienta, un proiect lansat in septembrie anul trecut, inainte de aparitia pe piata a celui mai nou sistem de operare Microsoft, este o adaptare locala a campaniei globale „The New Efficiency”, prin care producatorul de software prezinta partenerilor si posibililor clienti politici de securitate a echipamentelor, cum sa-si gestioneze infrastructura IT si bazele de date, dar si cum sa-si implementeze produse noi.

Evenimentele care sunt gratuite se desfasoara atat online, cat si offline, ponderea fiind de 70% sesiuni online si 30% offline.

“Media este de 70 de participanti pentru o sesiune online (cu o durata de aproximativ o ora), in functie de tehnologie. De exemplu, seminariile online de securitate si management dedicate lansarii Windows 7, Windows Server 2008 R2 si Exchange Server 2010 au atras peste 1800 de participanti”, a declarat pentru Wall-Street Loredana Panait (foto), technical audience marketing manager Microsoft Romania.

In aceasta luna compania va lansa un tur in cinci orase din tara (Bucuresti, Brasov, Cluj, Iasi si Timisoara) prin care va organiza seminare pentru companiile mici si mijlocii despre un instrument de management ale statiilor, serverelor, masinilor fizice si virtuale.

Calin Tatomir, directorul general al Microsoft Romania declara recent ca estimeaza ca sistemul de operare Windows 7 va ajunge pana in iulie la o cota de piata de circa 18-19% in tara noastra.

La nivel mondial, Microsoft a vandut din octombrie pana acum 90 de milioane de licente Windows 7, oficialii companiei americane adaugand ca in 2010 vanzarile ar putea ajunge la 300 de milioane de copii. In prezent, la nivel global, sistemele de operare Windows sunt prezente pe noua din zece calculatoare, conform agentiei Reuters.

Microsoft vede crestere de 10% pentru sectorul IT, conditionata de evolutia PIB

Microsoft vede crestere de 10% pentru sectorul IT, conditionata de...