Din punctul de vedere al costurilor clientului, principalele avantaje ale solutiilor de tip "cloud computing" sunt disparitia costului licentelor individuale de acces, economiile datorate lipsei necesitatii unei infrastructuri proprii, precum si accesul la o solutie de tip "back-up disaster recovery", sustinuta de Microsoft.

Brinel ofera clientilor un pachet de servicii de consultanta si implementare pentru BPOS: proiectare, imbinare cu infrastructura existenta si configurare, migrare, transferul datelor si al profilurilor, proiectarea fluxurilor, precum si personalizarea solutiilor sau serviciile de securitate si de externalizare.

"Traim intr-o era a vitezei, in care accesul rapid la informatii, oricand si de oriunde, poate conta enorm in succesul unei afaceri. Combinand aplicatii desktop puternice cu flexibilitatea serviciilor prin Internet, complet gazduite, companiile nu numai ca-si pot reduce costurile IT, ci pot avea si un avantaj competitiv pe piata, prin imbunatatirea operatiunilor interne, inclusiv a procesului de comunicare", a declarat Cristina Mudura, director de marketing si vanzari Brinel.

Disponibile pe piata romaneasca incepand cu luna aprilie, noile solutii au fost deja prezentate clientilor Brinel in avanpremiera, in cadrul unui eveniment dedicat beneficiilor si caracteristicilor pachetului de servicii.

Prin migrarea la Business Productivity Online Suite, organizatiile pot realiza economii de pana la 50%, conform unor studii realizate pentru Microsoft de companii de cercetare specializate, precum IDC sau Forrester Research. Solutiile "software-plus-servicii" gazduite pe Internet au ca principal obiectiv reducerea cheltuielilor operationale pastrand, in acelasi timp, o experienta superioara de utilizare, in conditii de maxima securitate si confidentialitate a datelor.

Business Productivity Online Standard Suite, parte integranta a abordarii "Cloud Computing", implica tehnologii de ultima ora, care incep sa castige din ce in ce mai mult teren in Romania. Pe langa reducerea de costuri, alte avantaje ale acestor solutii se refera la castigarea de flexibilitate in infrastructura, agilitate pentru a reactiona la schimbarile din piata, mobilitate si securitate ridicate, precum si administrare IT simplificata.

Evolutia companiei Brinel in piata de-a lungul celor 18 ani de activitate s-a caracterizat printr-o crestere constanta a cifrei de afaceri, de 20-30% in fiecare an si detinerea unui portofoliu de 500 de clienti activi.

Cu sediul central in Cluj Napoca, grupul Brinel are inca 4 puncte de lucru in tara, localizate in Bucuresti, Timisoara, Oradea si Sibiu. Compania are circa 150 de angajati.

Brinel: Criza a marit cererea de solutii integrate

Brinel: Criza a marit cererea de solutii integrate