"O cota de piata importanta la nivelul integratorilor IT in segmentul privat este o prioritate inca din 2009. Cu toate acestea, rezultatele de anul trecut ne indica faptul ca doar 25% din venituri au fost obtinute din colaborarile cu mediul privat, restul provenind de la clientii publici. Anul acesta am definit o strategie mai clara in acest sens, ce cuprinde elemente complete de marketing, vanzari si servicii specifice, pentru a putea obtine rezultate clare in ceea ce priveste atragerea segmentul privat. Ne dorim sa incheiem 2010 cu o pondere de 35% a clientilor din domeniul privat, ceea ce ne-ar permite sa ne mentinem la nivelul financiar al anului 2009", a declarat Claudia Ilina (foto), director de vanzari Power Net Consulting.

Printre clientii din sectorul public ai companiei se numara: Administratia Nationala a Vamilor, Inspectoratul General al Politiei Romane, Ministerul Administratiei si Internelor, Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse.

"In conditiile economice actuale, cand nu putem vorbi de crestere, ci doar de mentinerea si dezvoltarea clientilor din domeniul public, este necesara orientarea business-ului catre segmentul privat. Extinderea ponderii de business in randul clientilor privati este o necesitate impusa de piata. Desi avem si in prezent clienti importanti din mediul privat, cum sunt Romtelecom si Elmec Romania, numarul acestora si ponderea lor sunt inca reduse. Este critic sa ne dezvoltam in aceasta directie. De aceea, am operat o serie de modificari care sa ne permita o evolutie optima si in conditiile administrarii unui portofoliu mai extins de clienti din domeniul privat", a adaugat Ilina.

Pentru perioada urmatoare, planurile companiei vizeaza orientarea catre clientii din industriile active si dinamice, cum ar fi domeniul financiar-bancar, cel farmaceutic sau FMCG.

Strategia Power Net Consulting pentru 2010 se orienteaza catre constituirea unei echipe adaptate la cerintele specifice ale nevoilor acestor industrii si catre dezvoltarea unor pachete de servicii solicitate si realizarea unor actiuni dedicate acestor segmente de piata. In acest scop, la sfarsitul lunii martie, compania, impreuna cu unul dintre partenerii sai, va organiza un prim eveniment dedicat institutiilor financiar-bancare.

Totodata, in acest compania estimeaza ca va obtine o cifra de afaceri de aproximativ 20 milioane euro, din care marja de profit ar putea fi cuprinsa intre 5-10%.

Profil IT- Claudia Ilina, Power Net Consulting: Daca banii nu ar avea valoare, as cumpara un televizor 3D

Profil IT- Claudia Ilina, Power Net Consulting: Daca banii nu ar...