In opinia acestuia Google trebuia sa fie prezent de ceva timp printr-un birou pe piata locala. “Cred ca Romania trebuia sa aiba deja un birou local al Google, fiind una dintre cele mai importante tari pentru noi in regiune. Piata locala are un potential ridicat avand in vedere ca 97% dintre Romanii care cauta pe Internet folosesc Google”, a declarat Ehrhartt, cu ocazia seminarului "Promovarea turismului romanesc", sustinut de Google in cadrul targului de turism Holiday Market, care se desfasoara in perioada 18-21 martie la Palatul Parlamentului.

Operatiunile Google din Romania sunt in prezent coordonate de biroul din Dublin, Irlanda. Echipa Google pentru Romania este condusa de Amelia Cretu, In toamna anului trecut aceasta era formata din zece persoane, dintre care cel putin patru romani: Amelia Cretu, Iulia Mihailescu (26 de ani), Hermina Condei si Madalina Ana.

Oficialul Google a vorbit si de potentialul pe care o are promovarea online a turismului local. “Romania are un potential turistic foarte putin exploatat. In prezent cateva mii de firme din domeniul turistic se promoveaza cu ajutorul Google AdWords”, a mai spus reprezentantul Google.

Managerii celui mai important motor de cautare la nivel mondial nu au oferit niciun fel de date despre veniturile pe care le obtine compania pe piata locala.

Anul trecut piata de publicitate online era estimata la circa 13 milioane de euro, conform datelor agentiei Initiative Media.