"Anul trecut, veniturile inregistrate din activitatea de broadcasting au avut o pondere de peste 70% in totalul veniturilor SNR, in timp ce veniturile din activitatea de comunicatii electronice au avut o pondere de aproximativ 20%", potrivit datelor transmise de Societatea Nationala de Radicomunicatii (SNR/Radiocom).

In ceea ce priveste veniturile realizate din inchirierea spatiilor tehnice si suporti antene, acestea au avut cea mai mare pondere in veniturile inregistrate din activitatea de comunicatii electronice, celelalte categorii de venituri reprezentand un procent intre 5% si 20% din aceasta activitate.

La 1 martie 2010, in structura Societatii exista un numar de 1.960 de salariati.

Reprezentantii Radicom declarau la inceputul anului ca Societatea are prevazute pentru 2010 doua mari proiecte de investitii, respectiv dezvoltarea retelei de acces broadband Wimax fix in resedinte de judet si in alte locatii, in valoare de 153 milioane lei, si demararea proiectului de implementare a televiziunii digitale, in valoare de 135 milioane lei.

SNR detinea la sfarsitul anului 2009 un portofoliu de 553 de clienti, in crestere fata de aceeasi perioada a anului 2008, cand existau 546 clienti.

Printre cei mai importanti clienti ai companiei se numara Societatea Romana de Televiziune, Societatea Romana de Radiodifuziune, Vodafone Romania, Orange Romania, Telemobil, GTS Romania, BCR Asigurari, Transfond, Rompetrol, Serviciul de Telecomunicatii Speciale, Ministerul Apararii Nationale, Serviciul Roman de Informatii, Antena 1, Pro TV, Prima TV, Realitatea TV.

Radiocom este unul dintre principalii furnizori de retele si servicii de comunicatii electronice din Romania, fiind in coordonarea Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI).

Radiocom a bugetat investitii de 300 mil. lei in 2010

Radiocom a bugetat investitii de 300 mil. lei in 2010