"Pana in prezent, peste 200.000 de clienti au ales factura electronica, contribuind astfel in fiecare luna la economisirea a 3 tone de hartie", a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.

Operatorul ofera clientilor sai posibilitatea de a accesa factura in format electronic in locul facturii tiparite trimise prin posta, din septembrie 2008. Pentru a beneficia de factura electronica, clientii Vodafone pot accesa contul MyVodafone, sectiunea "Contul meu" (Contul meu – Facturi, plati si reincarcari – Sumar factura – Vreau factura electronica).

In septembrie 2009, Vodafone anunta ca numarul utilizatorilor MyVodafone a crescut cu 200% in ultimul an, iar numarul clientilor care au renuntat la factura tiparita in favoarea celei electronice a crescut de 7 ori in primele 8 luni ale anului.

In plus, de astazi, compania a extins functionalitatile facturii electronice pentru clientii de business. De acum, factura emisa de Vodafone in format electronic poarta semnatura electronica, putand fi inregistrata in contabilitatea clientilor persoane juridice.

"Valoarea fiscala a facturii electronice este o functionalitate importanta pentru clientii persoane juridice, care ii ajuta sa economiseasca timp si sa-si gestioneze mai usor platile, in fiecare luna", a mai spus Solomon.

Clientii Vodafone pot accesa factura electronica direct in contul MyVodafone sau pot opta sa o primeasca pe email. Astfel, utilizatorii pot vizualiza factura, in mod securizat, oricand doresc si de oriunde au acces la Internet, eliminand riscul de a nu primi factura la timp. In plus, in contul MyVodafone, utilizatorii pot alege sa primeasca alerte pe email sau SMS la emiterea facturii sau la data scadenta.

Divizia locala a Vodafone Group Plc. avea 9.663.000 clienti, la 31 decembrie 2009.

Numarul clientilor Vodafone care au optat pentru factura electronica a crescut de 7 ori

Numarul clientilor Vodafone care au optat pentru factura...