“Contractul semnat initial pe o perioada de trei ani nu va fi prelungit, Orange urmand sa dezvolte in continuare reteaua de distributie prin magazine proprii (Orange shop), magazine in regim de franciza (Orange store) si pe baza parteneriatelor cu marile lanturi de retail Euro GSM si Say (Orange partner)”, au declarat oficialii companiei.

Reprezentantii Orange au adaugat ca se vor concentra asupra eficientei si performantei retelei de magazine, pe maximizarea avantajelor retelei de distributie.

Fonomat a devenit cel mai mare dealer Orange in aprilie 2008. Lantul de magazine s-a format prin achizitionarea de catre fondul de investitii spaniol GED Private Equity a patru companii de retail GSM - Dasimpex, Puls GSM, GSM Land si Plus GSM.

In 2008, Fonomat a avut afaceri de 23,1 milioane de euro si un profit net de circa 400.000 de euro. Retailerul de telefoane mobile si accesorii a fost in 2008 al cincilea jucator pe piata locala pe acest segment, liderul fiind reteaua de magazine Germanos cu vanzari de 130 de milioane de euro.

Orange este operatorul cu cea mai extinsa retea de distributie, compania detinand 98 magazine proprii, aproximativ 800 de puncte de vanzare ale partenerilor si 50.000 de puncte de vanzare a cartelelor preplatite.