UPC Romania, al doilea jucator pe piata de cablu TV locala cu afaceri de peste 120 de milioane de euro anul trecut, a lansat canalul pentru copii Nickelodeon in grila digitala de programe, in pachetele "medium" si "large".
Operatorul de telecomunicatii ofera sase canale TV pentru copii disponibile pe platforma digitala.

Programul Nickelodeon este disponibil in varianta audio in limba romana si difuzeaza seriale pentru copiii intre 2 si 14 ani, printre care The Penguins of Madagascar, iCarly, True Jackson, Victorious, SpongeBob SquarePants si Dora the Explorer.

Canalul Nickelodeon a fost introdus in grila de programe in urma solicitarii clientilor UPC.

“Urmarim constant solicitarile pe care le primim de la clienti in centrele noastre de relatii cu clientii si in Call Center, astfel incat grila de programe pe care o propunem clientilor sa fie in pas cu schimbarile de pe piata TV din Romania si cu preferintele clientilor nostri", a declarat Silvia Tomaschek, video product manager UPC Romania, operator care anul trecut a avut afaceri de 123,4 milioane de euro.

Programul de televiziune este adus in Romania de MTV Networks International (MTVNI), divizie a Viacom Inc.

MTV Networks International detine branduri de divertisment precum MTV (Music Television), VH1, Nickelodeon, MTVNHD, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy, Comedy Central si Game One. Acestea sunt urmarite in 632 milioane de case din 162 de tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri