Utilizatorii celui de-al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, Vodafone Romania, pot primi notificari gratuite prin SMS care includ postarile prietenilor din reteaua sociala Twitter.
Clientii serviciului pot opta sa primeasca notificari doar de la anumite persoane pe care le urmaresc si pot stabili si intervalul orar in care primesc mesajele.

De asemenea, utilizatorii serviciului Vodafone Internet pe mobil pot posta mesaje in reteaua de socializare Twitter prin intermediul site-ului de mobil Twitter sau prin intermediul SMS-ului.

"Noul serviciu vine ca o evolutie a instrumentelor de comunicare pe care le punem la dispozitia clientilor. Parteneriatul cu Twitter adreseaza nevoia de a interactiona in timp real in retelele sociale, de pe telefonul mobil", a declarat Catalin Becic, director consumer marketing Vodafone Romania.

"Parteneriatul ne da posibilitatea sa oferim accesul utilizatorilor romani la Twitter direct prin SMS. Astfel, ei pot fi conectati oriunde la fluxul de informatii si pot posta tweet-uri printr-un singur SMS", afirma Kevin Thau, director produse mobile si parteneriate la Twitter.

Activarea noului serviciu se face prin trimiterea unui mesaj cu textul "START" la numarul 89338 (TWEET), sau din setarile contului de Twitter, la sectiunea "Mobile". Actualizarea status-ului de pe Twitter se face printr-un SMS ce contine postarea la acelasi numar, 89338, la un tarif de 5 eurocenti (+ TVA) pe mesaj.

Pentru mai multe informatii, utilizatorii pot trimite un SMS gratuit la 8877, cu textul "twitter", si vor primi un link pe care il pot accesa direct de pe telefon.

Anul trecut, operatorul britanic de telefonie mobila Vodafone a lansat o suita de servicii online pentru telefoane mobile si PC-uri, in incercarea de a "musca" o felie din piata dominata de Apple, Google si Nokia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri