Bebo, reteaua sociala care a fost una dintre cele mai mari, ar putea fi inchisa sau vanduta de AOL la doar doi ani dupa ce a fost cumparata pentru aproape un miliard dolari, scrie The Telegraph.

Intr-un email trimis celor 40 de angajati Bebo din intreaga lume, Jon Brod, directorul diviziei de investitii si achizitii din cadrul AOL, a declarat ca, dupa o evaluare a portofoliului de branduri comparata cu stategia companiei, a rezultat ca segmentul retelelor sociale este o nisa cu o competitie ridicata, unde popularitatea reprezinta succesul.

"Din nefericire, Bebo este un business ale carui rezultate au scazut si are nevoie de importante investitii pentru a fi competitiv in spatiul retelelor sociale. AOL nu isi permite sustinerea Bebo prin care sa revina in segmentul retelelor sociale", a mai spus oficialul AOL.

Surse apropiate companiei britanice au declarat ca se asteaptau la un anunt de acest tip, dupa ce numarul lunar al utilizatorilor a scazut de la aproape 40 milioane la doar 12 milioane in luna februarie.

De asemenea, sursele citate de The Telegraph sustin ca AOL se face vinovata pentru acest declin deoarece nu a tinut pasul cu cererea consumatorilor prin cercetari de piata si testari ale unor noi produse.

AOL intentioneaza sa isi evalueze reteaua sociala pana in luna mai.

Bebo, la fel ca si MySpace, a pierdut din popularitate in fata Facebook, care in prezent are peste 400 milioane de utilizatori in intreaga lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri