Intr-un email trimis celor 40 de angajati Bebo din intreaga lume, Jon Brod, directorul diviziei de investitii si achizitii din cadrul AOL, a declarat ca, dupa o evaluare a portofoliului de branduri comparata cu stategia companiei, a rezultat ca segmentul retelelor sociale este o nisa cu o competitie ridicata, unde popularitatea reprezinta succesul.

"Din nefericire, Bebo este un business ale carui rezultate au scazut si are nevoie de importante investitii pentru a fi competitiv in spatiul retelelor sociale. AOL nu isi permite sustinerea Bebo prin care sa revina in segmentul retelelor sociale", a mai spus oficialul AOL.

Surse apropiate companiei britanice au declarat ca se asteaptau la un anunt de acest tip, dupa ce numarul lunar al utilizatorilor a scazut de la aproape 40 milioane la doar 12 milioane in luna februarie.

De asemenea, sursele citate de The Telegraph sustin ca AOL se face vinovata pentru acest declin deoarece nu a tinut pasul cu cererea consumatorilor prin cercetari de piata si testari ale unor noi produse.

AOL intentioneaza sa isi evalueze reteaua sociala pana in luna mai.

Bebo, la fel ca si MySpace, a pierdut din popularitate in fata Facebook, care in prezent are peste 400 milioane de utilizatori in intreaga lume.