Operatorul de telecomunicatii a devenit in ultimii ani un furnizor tot mai important de divertisment prin lansarea serviciilor de televiziune digitala si internet.

“Investigam orice oportunitate de a creste pe piata de televiziune indiferent daca este vorba de cablu, DTH sau IPTV. Acesta din urma are mare potential pentru Romtelecom pentru ca nu este o simpla platforma cu plata, ci ofera servicii precum video la cerere (VoD), sau DVR (digital video recorder-permite abonatilor sa inregistreze programele pe care doresc sa le vizioneze)”, afirma Smyk.

Compania a terminat anul trecut cu peste 880.000 de utilizatori ai televiziunii digitale prin satelit.

Pe de alta parte, managerul a explicat ca printre factorii care au dus la succesul platformei Dolce se numara abonamentele la preturi mici si oferta de peste 80 de canale TV.

“Vom adauga si alte programe pentru daca ai mai multe programe atragi mai multi clienti”, a mai spus oficialul companiei cu afaceri de circa 800 de milioane de euro in 2009.

Romtelecom a devenit unul dintre primii trei jucatori pe piata de servicii de TV, telefonie si internet, strategia companiei fiind ca pana in 2012 sa ajunga lider pe piata de televiziune si internet de mare viteza, dupa cum afirma in urma cu cateva saptamani Guido Kerkhoff (43 de ani), membru al boardului Deutsche Telekom si responsabil pentru zona Europei de Sud-Est.

Deutsche Telekom este cel mai mare operator telecom la nivel european si detine detine 30% din OTE, grupul grec care controleaza Romtelecom, Cosmote, Zapp si Germanos.

Sursa foto: Broadband TV News.