Aceasta crestere semnificativa se datoreaza si faptului ca serviciile de telefonie fixa au fost lansate doar de cateva luni in anumite locatii si vor mai avea loc lansari pe tot parcursul anului, pana la acoperirea completa a zonelor deservite de DCS, potrivit reprezentantilor companiei.

Digital Cable Systems a obtinut in 2009 venituri cu 20% mai mari comparativ cu anul precedent, inregistrand o cifra de afaceri de 30 milioane euro.

In ceea ce priveste distributia urban-rural a utilizatorilor de servicii triple play, potrivit DCS, in trecut ponderea clientilor 3P din urban era semnificativ mai mare, cel putin de doua ori fata de mediul rural.

Conform companiei, diferenta absoluta se mentine si in prezent, multi clienti care aleg serviciile triple play fiind in special din orasele mari si foarte mari, avansate din punctul de vedere al dezvoltarii economice, insa aceste ponderi urban-rural se apropie tot mai mult una de cealalta, ceea ce va face ca, in viitorul apropiat, sa nu se mai inregistreze diferente majore.

DCS se concentreaza in prezent pe atragerea de clienti mai ales pentru serviciile noi, accesul la Internet, telefonia si televiziunea digitala.

“In prezent, in Romania, avem o piata de consumatori educati, care stiu foarte bine sa-si maximizeze beneficiile pe care le obtin de pe urma tuturor serviciilor, ceea ce este un lucru foarte bun si pentru operatori, acestia fiind obligati sa gaseasca in permanenta variante de oferte si servicii cat mai atractive. In consecinta, atat clientii business, cat si cei casnici stiu de acum ca e mult mai avantajos, din multe puncte de vedere, sa aiba toate serviciile de comunicatii de la acelasi operator”, declara Dinu Malacopol (foto), CEO al Digital Cable Systems.

Datorita trecerii la triple play, venitul mediu per utilizator creste semnificativ, in timp ce cheltuielile de mentenanta raman relativ constante, pentru ca se raporteaza la fiecare serviciu, arata DCS.

Evolutia pietei serviciilor triple play este corelata si cu evolutia numarului de conexiuni la Internet, iar, conform DCS, tendinta pe aceasta piata este una strict crescatoare, cu un ritm mai accentuat in Romania, dat fiind faptul ca trebuie recuperat din decalajul fata de tarile mai dezvoltate.

DCS: Venituri in crestere cu 20% anul trecut, la 30 mil. euro

DCS: Venituri in crestere cu 20% anul trecut, la 30 mil. euro