Publicitatea mobile, 44% din totalul afisarilor in .ro

George Varban30 Aprilie 2010 in IT & C

O treime dintre utilizatorii de telefoane mobile sunt loiali marcii pe care o detin


O treime dintre utilizatorii de telefoane mobile sunt loiali marcii pe care o detin
Un sfert dintre utilizatorii de telefoane mobile folosesc aceeasi retea cand isi schimba telefonul, in timp ce o treime cumpara un nou telefon de la acelasi producator, scrie The Telegraph.

Potrivit unui studiu realizat de site-ul de comparatii Right Mobile Phone, 32% dintre utilizatorii de telefoane mobile opteaza pentru un nou telefon de la acelasi producator cand vor sa-l inlocuiasca, in timp ce 25% folosesc acelasi operator telecom la schimbarea telefonului.

Aproximativ 41% dintre utilizatorii care au declarat ca folosesc aceeasi retea au argumentat ca au luat in considerare aceasta optiune pentru a nu schimba numarul de telefon. Aproape un sfert au declarat ca sunt multumiti de acoperirea retelei in regiunea din care provin, in timp ce 11% au declarat ca nu schimba operatorul din cauza tarifelor. 4% au declarat ca au fost prea dezinteresati pentru a verifica alternativele.

Pentru cei care si-au schimbat operatorul, 11% au declarat ca au fost atrasi de un contract mai bun, in timp ce 39% au declarat ca urmareau un semnal mai bun. Dintre cei care isi schimba marca telefonului regulat, 59% s-au declarat plictisiti de producatorul anterior, in timp ce 12% au declarat ca vor sa tina pasul cu ultimele tendinte. Doar 14% au declarat ca au schimbat brandul de telefoane mobile pentru a obtine un terminal care ofera o tehnologie si functii mai bune.

Nokia se bucura de un grad ridicat de loialitate a brandului, majoritatea celor care au cumparat noi telefoane mobile de la acelasi producator optand pentru Nokia, in timp ce Vodafone a fost operatorul telecom la care majoritatea participantilor au continuat sa se aboneze.

Recomandare HTC: Android a sporit vanzarile de smartphone-uri




Citeste si

mai multe articole din IT & C
}