Potrivit companiei, in prezent doar o parte dintre conturi contin aceste functii, insa in viitor vor fi adaugate mai multor conturi. Una dintre functiile importante este abilitatea companiilor de a accepta mesajele directe Twitter, chiar daca provin de la conturi necunoscute.

Mai multi utilizatori de tip business au primit emailuri din partea echipei Twitter, prin care erau invitati sa testeze Twitter Toolkit. Odata ce accesau adresa de inregistrare, utilizatorii activau functiile business si erau nevoiti sa ofere informatii despre companie.

Twitter a lansat o noua functie pentru companii, abilitatea de a accepta mesaje provenite de la orice utilizator al retelei sociale, indiferent daca urmareste contul companiei sau nu. Aceasta functie este importanta pentru companiile care efectueaza servicii prin Twitter, acestia pot comunica cu utilizatorii fara a avea legatura cu acestia.

Reteaua de micro-blogging pare preocupata de a oferi companiilor instrumente de care au nevoie pentru a gestiona conturile Twitter. Nu exista detalii despre cum Twitter va taxa aceste functii, pentru moment compania doar testeaza Twitter Toolkit inaintea unui posibil debut public.