“Analizele arata ca vanzarile de iPad din Statele Unite raman la fel de mari si dupa lansare, datorita vizibilitatii legata de experienta utilizatorilor iPad, a marketing-ului companiei dar si a recomandarilor facute de cumparatori”, declara Mike Abramsky, analist RBC Capital Markets.

“Dupa estimarile noastre Apple vinde in present cel putin 200.000 de iPad-uri pe saptamana, ce depaseste numarul Mac-urilor vandute intr-o saptamana in Statele Unite (110.000) si putin sub vanzarile de iPhone 3GS (246.000 pe saptamana).

Aceste cifre vor putea creste semnificativ dupa ce terminalul va fi lansat in mai multe state ale lumii. Pana in present iPad a fost vandut doar in Statele Unite unde stocurile au fost epuizate de mai multe ori.

Abramsky si-a revizuit estimarea in crestere pentru numarul de iPad-uri care vor fi vandute in 2010 de la cinci milioane unitati la opt milioane unitati.

iPad, pe rafturile magazinelor europene pe 28 mai

iPad, pe rafturile magazinelor europene pe 28 mai