Nobuyuki Oneda, directorul financiar al Sony, a declarat ca se asteapta ca cererea in cadrul operatiunilor de televiziune sa fie mare in acest an si se asteapta sa atinga tinta de 25 de milioane de unitati in anul fiscal incheiat in martie 2011.

Dupa doi ani consecutivi de pierderi provocate de restructurarile masive si pierderile din cadrul unitatilor de televizoare si jocuri video, Sony estimeaza o revenire pe profit in acest an fiscal. De asemenea, compania vrea sa investeasca in lansarea de noi produse asemanatoare cu tableta iPad de la Apple.

Piata consolidata de componente ar putea impiedica Sony sa atinga tinta de vanzari, mai ales ca aceste componente sunt achizitionate de la rivali ca Samsung Electronics si Sharp.

O sursa potentiala pentru componentele de televizoare ar putea fi un parteneriat cu Samsung, insa compania sud-coreeana nu a oferit un raspuns final in legatura cu aceasta propunere.

Sony a mai facut o investitie initiala intr-o fabrica de productie a ecranelor LCD detinuta de Sharp in urma unui acord de a detine o participatie de peste 30% din parteneriatul in valoare de 2,21 miliarde dolari.

In timp ce televizoarele reprezinta un produs important pentru divizia de electronice de consum, Sony vrea sa patrunda si in piata terminalelor portabile dominate de Apple. Directorul financiar al grupului a declarat ca iPad reprezinta o noua categorie de produse, care este putin diferita de actualul cititor electronic Reader al grupului japonez.

Sony vrea sa dezvolte un terminal similar cu iPad deoarece a investit in computerele Vaio, in console video si in telefoane mobile.

Persoane apropiate situatiei sustin ca Sony deja lucreaza la un terminal portabil care contine caracteristicile unui computer netbook, unui cititor electronic si unei console portabile de jocuri, insa oficialii companiei au refuzat sa precizeze cand va fi lansat un astfel de produs.