Sony, pe punctul sa-si vanda business-urile de smartphone-uri si televizoare: japonezii tintesc o crestere de 25 de ori a performantei operationale in 3 ani

Sony, unul dintre cei mai mari producatori de electronice la nivel global, este pe punctul sa isi vanda business-ul de smartphone-uri in incercarea companiei japoneze de a intra pe profit, potrivit unui anunt al CEO-ului companiei, Kazuo Hurai, citat de presa internationala.

In cadrul unei conferinte de presa, Kazuo Hurai sustine ca Sony va inceta sa alerge dupa cresteri de vanzari pe segmentul competitiv al industriei mobile. Dupa indelungi zvonuri legate de un posibil exit al companiei de pe zona productiei de terminale mobile, Hirai a precizat ca grupul ia in considerare o vanzare a business-urilor de telefonie mobila si de televizoare, doua dintre segmentele de piata pe care au avut cel mai mult de suferit in ultimii ani.

In ciuda dezvoltarii unor telefoane calitative, Sony s-a lovit in ultimii ani de o concurenta acerba venita de pe pietele din China si din Coreea de Sud, dar si din SUA, acolo unde concureaza cu Apple. Sony se asteapta ca in urmatorii trei ani sa atinga un profit operational de peste 4 miliarde de dolari, o crestere de 25 de ori fata de cat inregistreaza in prezent.

Pai si cum va reusi acest lucru, ne intrebam? Sony vrea de fapt sa revina pe profit printr-o serie de investitii in divizii care s-au dovedit de succes – printre acestea numarandu-se productia si dezvoltarea de senzori de imagine, dar si segmentul de gaming PlayStation, care s-a bucurat de un succes rasunator de la lansare si pana in prezent.

Citeste si:
Sony Europe numește un român la conducerea operațiunilor din regiune
Sony Europe numește un român...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri