Pentru prima dată în România avem opțiunea de investiție prin STO (Security Token Offering), sub forma unui token digital, care se poate cumpăra drept investiție în Advanced Robotics. Un security token reprezintă o modalitate digitală de a investi sigur, transparent și accesibil.

Advanced Robotics a reușit să atragă deja investiții private de peste 750.000 euro, iar recent s-a listat pe platforma stoker.io, o piață digitală pe care o poate accesa ușor orice utilizator pentru a investi cel putin 100 euro sub formă de token-uri în schimbul a 30% din profitul net al companiei Advanced Robotics.

„Piața digitală pentru active alternative din UE a anunțat astăzi lansarea unei noi oferte de token-uri de securitate (STO) pe platforma sa: Advanced Robotics, dezvoltatorul platformei de asistență virtuală Mercurio, dorește să strângă 350.000 EUR pe STOKR”, a declarat printr-un comunicat de presă compania STOKR.

Compania tech Advanced Robotics evaluată peste 2 mil. euro datorită tehnologiilor dezvoltate pentru automatizarea proceselor de business, aduce îmbunătățiri majore asupra produsului principal, Mercurio, un asistent virtual ce folosește inteligența artificială (AI) pentru procesarea datelor.

Mercurio are ca scop automatizarea proceselor operaționale din aproape toate industriile cu deficit de personal pentru customer support și este deja folosită în România de branduri de renume precum Sony Center și Mobexpert.

„Mercurio este o platformă avansată de asistență virtuală, concepută pentru a asigura o experiență integrată pentru clienții din industriile precum retail, auto, sănătate, centre comerciale și de evenimente, servicii publice și multe altele. Platforma poate fi folosită ca agent de vânzări, consultant, ghid, asistent, concierge și diverse alte poziții, și este capabilă să proceseze plăți, să verifice identități și chiar să deschidă sau să încuie uși – 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. [...]

Dezvoltăm cel mai rentabil asistent AI destinat companiilor care aspiră să ofere experiențe calitative clienților", declară Andreas Valentini, co-fondator și CEO al Advanced Robotics, cu privire la această lansare. „Am ales să derulăm acestă ofertă digitală prin STOs pentru a oferi transparență și siguranță, dar și pentru a forma o strânsă colaborare cu investitorii noștri.”

În urma previziunilor financiare, compania estimează o cifră de afaceri de 4 mil. euro în al V-lea an de activitate, provenit din vânzarea a peste 3000 de dispozitive, și un profit net estimat de aprox. 2 mil euro.

„Pentru ca Advanced Robotics să atingă obiectivele noastre în următorii ani, intenționăm să dezvoltăm o rețea de distribuție la nivel European prin revânzători, fapt ce va duce la creșterea exponențială a exporturilor. Urmărim atent statisticile din Germania, Austria și Elvetia, unde costul de HR este mult mai mare în comparație cu România, iar Mercurio ar putea juca un rol important în reducerea acestor cheltuieli cu până la 60%.”

Fondurile atrase prin investiții vor fi folosite pentru a aduce nivelul de automatizare a customer service-ului la superlativ. Dezvoltarea software și hardware este esențială în evoluția produsului, dar sunt necesare și investiții pe plan tehnologic și, bineînțeles, în marketing.

Piața pentru asistenții virtuali inteligenți a avut o valoare de 2,9 miliarde USD în 2020 și se preconizează că va ajunge la 50,9 miliarde USD până în 2030, cu o rată de creștere anuală de 33%.

Investitorii interesați să participe la finanțarea Advanced Robotics pot afla mai multe informații pe stokr.io/advanced-robotics.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri