Gecad ePayment si Google lanseaza campania “Vinde online cu ePayment si Google AdWords”, in cadrul unui parteneriat al carui obiectiv este incurajarea comerciantilor online de a testa si folosi instrumente de online marketing ca metoda de promovare si crestere a vanzarilor pe Internet.
In cadrul acestei campanii, Gecad ePayment va oferi magazinelor online partenere un voucher Google AdWords in valoare de 150 lei pentru promovarea in acest motor de cautare si pe site-urile partenere.

Oferta se adreseaza atat proprietarilor de magazine online care beneficiaza deja de serviciile Gecad ePayment, cat si celor care intentioneaza sa devina clienti ai companiei. Creditul promotional este disponibil numai pentru clientii noi Google AdWords.

“Prin lansarea acestei campanii dorim sa oferim clientilor nostri care sunt interesati de metode de promovare masurabile si eficiente, posibilitatea de a atrage traficul-tinta rapid si cu costuri minime. Un studiu intern, desfasurat in luna martie printre comerciantii nostri, a relevat ca 30% dintre acestia intentioneaza sa utilizeze in acest an Google AdWords ca metoda de promovare a afacerilor lor”, a declarat Adriana Iordan, Web Marketing Manager al Gecad ePayment.

In cadrul acestui parteneriat comerciantii online au posibilitatea sa se familiarizeze cu oferta de advertising Google AdWords si sa testeze beneficiile ei.

“Firmele trebuie sa fie acolo unde sunt si consumatorii, iar din ce in ce mai multi consumatori cauta produse online. AdWords ofera agentilor de publicitate posibilitatea lansarii unor campanii online bine directionate, eficiente si usor masurabile”, a spus Amelia Cretu (foto), Agency Relationship Manager, Google AdWords Romania.

In prezent, peste 1.500 de magazine online beneficiaza de solutia de plata ePayment.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri