Facturile electronice vor ajunge la clienti, la cerere, prin intermediul aplicatiei MyAccount. Fiecare client va fi anuntat prin e-mail si/sau SMS de emiterea facturii sale.

Clientii cu acces la internet vor putea sa-si acceseze contul cu ajutorul parolei, pe site-ul Romtelecom, si vor putea sa-si descarce factura electronica. Toate facturile descarcate au valoare fiscala si sunt autorizate pentru a fi folosite in evidentele contabile, eliminandu-se astfel necesitatea arhivarii fizice.

Un cont MyAccount pentru clientii rezidentiali se poate crea cu ajutorul catorva date de autentificare si a unei adrese de e-mail valide. In cazul clientilor companii crearea unui cont se face apeland 1930 (gratuit in reteaua Romtelecom).

Dupa logare, MyAccount ofera si alte facilitati, precum vizualizarea gratuita a facturilor din ultimele sase luni sau situatia platilor.

Clientii rezidentiali au si posibilitatea de a achita online factura Romtelecom prin MyAccount.

Romtelecom a inregistrat venituri de 194,8 milioane de euro si un profit operational de 59,3 milioane de euro in primul trimestru al acestui an

Compania telecom avea la finalul lui martie aproximativ 890.000 de televiziune, 830.000 de clienti de internet si 2,7 milioane de abonati de telefonie fixa.