Pana la sfarsitul lui 2010, Cosmos Mobile isi propune sa atinga o cota de piata de 27% pentru serviciile prepaid si sa atraga 55.000 de noi activari lunare.

Reteaua nationala Cosmos Mobile este formata din 7.500 de puncte de vanzare, reprezentand mai mult de jumatate din punctele de vanzare eligibile pentru produse prepaid.

Strategia companiei pentru 2010 are in vedere imbunatatirea ratei de penetrare a produselor si a venitului mediu pe utilizator (ARPU). Astfel, in 2010, Cosmos Mobile a inregistrat o rata de activare de 42% in prima luna de la distributie, fata de rata de 28% inregistrata in 2009.

“Pe o piata care ajunge la maturitate, am reusit sa marim cota de piata prin dezvoltarea de noi puncte de vanzare si prin utilizarea unui sistem de monitorizare a vanzarilor pentru fiecare punct de distributie din reteaua nationala”, a declarat Michalis Kontos, directorul general al companiei.

Cosmos Mobile distribuie peste 90.000 de produse de tip pre-paid ale tuturor companiilor de telecom, inclusiv Vodafone si Orange.

Anul trecut, Cosmos a inregistrat un profit de 500.000 euro, iar in 2010, Kontos mizeaza pe obtinerea unui rezultat asemanator.

Planul pe 2010 al unui distribuitor de produse GSM Cosmote

Planul pe 2010 al unui distribuitor de produse GSM Cosmote