Acestia au majorat cu 57% estimarile pentru 2010 pentru vanzarile de iPad si cu 63% pentru 2011, dupa ce Apple a anuntat la finalul lui mai ca a vandut doua milioane de unitati din 3 aprilie, data din care a inceput sa fie comercializata tableta pe piata americana.

“Observam in continuare o cerere puternica pentru iPad”, a afirmat Phil Cusick, analist al companiei de consultanta financiara Macquarie Group.

Apple a lansat doua versiuni de iPad (Wi-Fi si 3G), fiecare dintre acestea fiind comercializata in trei modele: de 16 GB, 32 GB si 64 de GB.

Pe piata americana, versiunea Wi-Fi de 16 GB este comercializata pentru 499 dolari, modelul de 32 GB costa 599 dolari, iar tabletele cu o capacitate de 64 GB au preturi de 699 de dolari.

Pe de alta parte, versiunea 3G este comercializata in SUA la 629 de dolari pentru modelul de 16GB, 729 de dolari pentru versiunea de 32GB, iar cea de 64GB costa 829 de dolari.

Pe piata europeana, produsul a inceput sa fie comercializat pe 28 mai, preturile fiind mai mari cu circa 20-25%.