In urma acordului, utilizatorii celor doua site-uri pot face actualizari de pe oricare din servicii. Astfel, va fi mai usor pentru utilizatorii altor servicii Yahoo, cum ar fi Flickr, sa posteze noile poze pe Facebook.

Alaturi de acordul cu Facebook a fost lansat si serviciul Profile de la Yahoo pentru a permite utilizatorilor sa controleze ceea ce distribuie online.

Utilizatorii care vor avea cont pe Flickr, Yahoo Answers si servicii de muzica pot trimite orice continut de date pe care l-au creat catre prietenii care folosesc doar Facebook.

Conectarea conturilor dintre cele doua companii confirma relatiile pe care Facebook si Yahoo le-au stabilit in 2009. Aceasta face mai usor pentru utilizatori sa construiasca o agenda de contacte care sa acopere ambele servicii.

Noua functie produsa in urma parteneriatului se va numi Yahoo Pulse. De asemenea, serviciul va imbunatati controlul confidentialitatii, iar utilizatorii pot alege cine sa vizualizeze continutul media pe care il pun pe internet.

Tranzactia cu Facebook dezvolta strategia prin care Yahoo vrea sa devina un mediu mai social pentru utilizatorii sai. De exemplu, Yahoo a incheiat un acord cu producatorul de jocuri sociale Zynga care a produs jocuri populare precum Farmville si Mafia Wars ce vor functiona in reteaua sa. Jocurile vor fi disponibile pe reteaua Yahoo de la sfarsitul lui 2010.

Yahoo devine mai social cu serviciul Twitter

Yahoo devine mai social cu serviciul Twitter