Compania a inceput sa distribuie produsele in decembrie anul trecut prin eMag, cel mai mare retailer online pe piata locala, iar primul stoc de 200 de e-readere a fost vandut in doua, trei saptamani.

De atunci, Skin Romania a mai adus inca 1000 de cititoare de carti electronice, produsele fiind disponibile acum la eMag, dar si in magazinele Germanos, Media Galaxy din Bucuresti Mall Carrefour Baneasa si Domo Baneasa.

Daca in ianuarie Botan estima ca vanzarile de iRiver Story ar putea ajunge la minim 10.000 de unitati in acest an, intre timp managerul a schimbat previziunile, dar nu a dorit sa ofere noi cifre.

In timp ce in decembrie Skin a vandut 200 de e-readere, in primele doua luni ale anului vanzarile au fost mai mici cu circa 5-10%, iar in prezent sunt cu aproximativ 30-40% sub cele din decembrie.

Principalii competitori ai iRiver Story sunt Sony Reader, produs de Sony, dar mai ales Kindle (lansat de Amazon), cel mai bine vandut e-reader la nivel global.