Pe de alta parte, cei care folosesc cel mai mult internetul la cumparaturi sunt irlandezii, 49% dintre acestia crezand ca este o pierdere sa nu folosesti mediul online cand faci o achizitie, cetatenii Marii Britanii (48%) si cei ai Suediei (45%).

Totodata, 19% dintre respondentii romani cred partial ca mediul online ii ajuta sa faca cumparaturi la preturi mai bune, in timp ce 11% considera ca internetul nu le este de foarte mare folos la cumparaturi.

La polul opus, in jur de 14% dintre participantii la studiu nu sunt deloc de acord cu faptul ca internetul le-ar putea fi de ajutor atunci cand fac o achizitie.

In ceea ce priveste media europeana, in jur de 34% dintre respondenti cred ca informarea si achizitiile online ii ajuta sa faca cumparaturi mai bune, in timp ce 14% dintre internautii europeni care au participat la studiu cred ca internetul nu este foarte util atunci cand vor sa-si cheltuiasca banii.

Pe de alta parte, 12% dintre europeni sunt convinsi ca mediul online nu ii ajuta la cumparaturi.